Thursday, August 4, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak (Biar lambat,janji wish gak)

 

Assalamualaikum w.b.t

ok,aku sedar hari ini dah hari ke-4 kita umat Islam berpuasa tapi baru sekarang aku nak update blog ni...ingatlah,aku insan yg lemah.

Tetapi tak salah kan aku nak ucap Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak, Marhaban Ya Ramadan, Happy Fasting dll...sebab aku tahu dan aku sedar aku ini insan yg lemah.

Oleh itu para pemuat turun sekalian,aku seru korang dan diri aku sendiri agar kita memperbanyakkan amal ibadah di bulan yg dilimpahi limpah rahmat ini...sebab kita ini kan insan yg lemah.

Dan yg paling penting jom ramai-ramai kita buru malam seribu bulan.yup,aku tahu Lailatulqadar tu 10 malam terkhir tapi tak salah kalau nak prepare awal-awal bahkan digalakkan oleh agama dan aku.errr aku tak pandai bab agama ni tapi basic oklah jugak.huhu

eh kejap-kejap,aku baru sedar blog aku ini blog pirate.maksud aku korang pun sedar aktiviti download-mendownload ini illegal kat sisi undang-undang.tapi bagi aku, aku anggap benda ni benda-yang-salah-tapi-tak-berapa-nak-salah sebab as long aku tak dapat apa-apa profit dari material yg aku upload untuk korang download ni kira ok apa..haha

Aisehmen!aku dah menyimpang jauh dari motif sebenar entry aku hari ini...(Bismillah).macam ni lah,aku tahu kebanyakan korang rajin buat amal soleh sepanjang bulan ramadan ni (aku bersangka baik dengan korang).lepas waktu sahur sampai ke (hampir) waktu berbuka korang rajin bual ibadah.malah korang jugak,arrgghhh,terbabas lagi motif aku.ok,ok..sebenarnya aku nak update balik blog ni dan aku mulakan dengan Ramadan Mega Movie Pack..ok,chow!dan  Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh wamaghfiratuh wa ridhwanuh... =)

P/S: Aku punya ISP cut off internet connection aku due to excessive donwload activities (suspect for illegal download) dan sekarang dah ok dah cume speed slow sedikit -_-"

0 comments:

Post a Comment

Jangan segan-silu,komen je...